yengec kadını olmak böyle bişey

İsimli konu WH 'Yengeç' kategorisinde, cannann üyesi tarafından 1 Mart 2008 tarihinde yazılmıştır. yengec kadını olmak böyle bişey hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. yengec burcu kadininin hic sasmayan hepsinde olan yegane bir ozelligi vardir. gelgitli olur yengec burcu kadini. 5 dakika evvel neseliyken 5 dakika sonra aglamaya baslar, sabaha kadar dansedecek enerjiye sahipken kendini yataklara atar, size deliler gibi asikken bir gun sonra sizi istemedigini anlar. bir gideer bir geliir, sebebini ne kendi bilir ne de baskasi.


    bu kadınlar bir ilişkiye başladıkları anda iki ellerine birer boş bardak alırlar.
    sağ ellerindeki bardağa ilişkinin güzel anlarını, mutluluklarını, sevinçlerini, asla unutmak istemediklerini koyarken,
    sol ellerine kırık taraflarını, hayal kırıklıklarını, mutsuzluklarını, üzüntülerini, yaralarını doldururlar.

    yengeç kadınıyla ilişki yaşayan adam bunu çok iyi bilmelidir. çünkü karşısındaki yengeç kadını bunu asla söylemeyecektir. kaldı ki, kimi zaman kendisi bile bu 'tasnif' işlemini bilinçli yapmamaktadır.
    yengeç kadını, istemezse karşısındakiyle bir kelime bile paylaşmayacak kadar cimri olabilir.
    gördüğü aksaklıkları, hissettiği noksanlıkları, ihtiyacı olan ilgiyi -karşısındakinin onu anlamayacağını düşündüğü zamanlarda- hep kendine saklar. duyarlı davranıp ilgilenmezseniz bundan haberiniz olmaz, fakat onun sol elindeki bardak dolmaktadır.

    kendi kendine bir ilişkiyi başlatma, devam ettirme, ve bitirme gücüne sahiptir.
    bunları hep kendi kafasında yarattığı o geniş hayal dünyasında, özel bir şeyler hissettiği adamın ufacık tepkilerinden derin anlamlar çıkararak yapabilir.
    çok sevdiğinde her şeyiyle öylesine sever ki, yengeç kadını tarafından terkedildiğinizi düşündüğünüz zaman bile aslında onu terk eden sizsinizdir. çünkü gerçekten sevdiğinde, sizin dışınızda kimse onu sizden ayıramaz.
    bir gün size romeo'nun juliet'i gibi sarılırken, ertesi gün sonsuza dek sessizce çekip gitmesi mümkündür.
    bunun sebebi de ikiyüzlülük değil, son 24 saat içinde söylediğiniz belki de fındık kadar bir lafla sol elindeki bardağın taşmasını önleyememesidir.

    yengeç kadınıyla birlikte olan erkeklerin belki de en büyük yanılgısı, yengeç kadınının uzun süre gösterdiği ilginin -onlar hiç karşılık vermeseler de- asla bitmeyeceğini düşünmeleridir. evet yengeç kadını çok sabırlıdır, çok istikrarlıdır ve kendine göre ısrarcıdır ama hepsinin üstünde çok gururludur.
    bir kaç kere gitmeye kalkabilir ama bir kere 'gerçekten' gitti mi, asla geri döndüremezsiniz. o nedenle gidene kadar şansınızı tüketmeyin, bardakları arada kontrol etmeyi ihmal etmeyin.


    kar$i cinse guvenmesi yillar alan kadin tipi. hz. omer olsaniz fayda etmez. daha beteri, o 40 senede kazanilan guveni incir cekirdeginde 1 mikronluk iz birakmayacak kadar ufak $eylerle "yok" sayabilir.


    !?
    duygusaldır. ramazan geldi die duygulanır ağlar, ramazan gitti die ağlar, iftar yaptı die ağlar, sahura kalktı die ağlar, yolda otobüs fren yapınca ağlar, ayağı taşa takılınca ağlar, etrafta sarmaş dolaş çift görünce ağlar, alışveriş yaparken ağlar, bunları alamayanlar var der gene ağlar, otobüs beklerken mp3playerdan gelen şarkıyla kendi kendine klip çeker ağlar, okul görür ağlar, hamburgerci görür ağlar, anıları depreşir habire ağlar.:muha::muha:


    1 Mart 2008
    #1
  2. yengec kadını olmak böyle bişey Cevapları

  3. 2 Mart 2008
    #2
  4. vay be bende yengeçim ama kadını özellikleri çokmuş
    3 Mart 2008
    #3
  5. paylaşım için teşşekürler...
    18 Mart 2008
    #4
  6. evet ben de tam böyle biriymişim, bazılarını okuyunca farkettim...
    30 Mart 2008
    #5
  7. yhaa bende diorumm sabah akşam ağlıyom. sabah akşam ağlıyom.
    sevgilim okula gelmedi ağlıyom. çıkışta beni beklemedi ağlıyom.
    msn avatarına başka kadınların resmini koymuş ağlıyom. nickine pelin karahan seni çok sefiom yhasmış ağlıyomm.

    harbiden doğru yhani. bu sayfayı pcden alperene gönderiyim en iyisi baksın ona göre davransın demiii??
    10 Nisan 2008
    #6
  8. bnm de eski çıktığım yengeçti cok acaaip biriydi zati yengec burcu hareketlerinden kendini ele verio belliydi öle bşy yapcagı ve yaptı brzda yengec kadınına güvenmemek lazım (bence) :D ayriyetten polemike girmek istemiom (zevkler ve düşünceler tartısılmaz :muha:)
    12 Nisan 2008
    #7
  9. emeğe saygı hehehehe :D
    12 Nisan 2008
    #8
  10. zevkine dikkat et.

    her zevk bi yerde biter.

    VE HERKESİ Bİ KİŞİYE GÖRE DEĞERLENDİREMESSİN...!!!!
    :hayır:
    12 Nisan 2008
    #9
  11. evet çok doğru
    12 Nisan 2008
    #10
  12. ama kızların agzıyla söylenirse erkek milleti hepsi aynı derler bende yengec kadını hepsi aynı derim yani :ban:
    12 Nisan 2008
    #11
  13. nie cvp vermiosunuz sorabilirmiyim hehehe :D
    14 Nisan 2008
    #12
  14. oo konuyu kaydırmayalım öle düşünenler var düşünmeyenler vaarrr...!!
    walla ben sözü ortaya atıyorum isteyn üstüne alınsınn
    biriyle çıkarken gözünüz hmn başka kişilere kayıyoo...ee sahibine görede değişiyo... kiminin hasında var KAYMAK...!!!
    21 Nisan 2008
    #13
  15. nie cevap Y.Q.K. sorabilirmiyim???

    he-he-he
    21 Nisan 2008
    #14
  16. saygılar...

    €wr€/\/\;);)
    21 Nisan 2008
    #15
  17. pardon cvp veremedim bi süre dısardaydım da
    27 Nisan 2008
    #16
  18. bu sizn düşünceleriniz bence belki de büyüyünce avukat olup yengec burcunu savunursunuz burdaki gibi demi küçük hmn Heheheh :P
    27 Nisan 2008
    #17
  19. evet canım nerden bildin
    ha-ha-ha
    27 Nisan 2008
    #18
  20. neymişim ben ya;)
    29 Nisan 2008
    #19
  21. Evet bende yengeç burcundayım ve özelliklerini aynen taşıyorum :):)
    18 Temmuz 2008
    #20
soru sor

yengec kadını olmak böyle bişey

Alakalı Aramalar:

  1. yengeç kadını

    ,
  2. yengec burcu kadini bi gun

    ,
  3. yengeç kadını terk ederse

    ,
  4. Yengeç kadını sizi istemezse,
  5. yengec kadinin gözleri