Turkkİnightta Bedava Gİga Li 80 Lwl Char

İsimli konu WH 'Knight Online' kategorisinde, sefabektas üyesi tarafından 8 Mart 2008 tarihinde yazılmıştır. Turkkİnightta Bedava Gİga Li 80 Lwl Char hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. SA
    BU CHAR ORC 80 LWL WARRİOR +10 GIGA +10 SHELL SET 2800 ATTACK 1300 DEFFENCE
    ID:34sefa31
    SİFRE:pagans321
    bu char normal knighttada girilebilir!!!!!!!:muahaha::muahaha::muahaha::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
    8 Mart 2008
    #1
  2. Turkkİnightta Bedava Gİga Li 80 Lwl Char Cevapları

  3. bole bi cahr yoq bence daah denemedim ^^ [sallaiosun bence]
    10 Mart 2008
    #2
  4. :) denemesi bedawa :D
    11 Mart 2008
    #3
  5. beyler inanmayan almasın sanada sagolasın quake17 ister inanın ister inanmayın
    hem normal knightta hemde turk knightta chard:34sefa31
    sifre:Pagans321
    15 Mart 2008
    #4
  6. quake17 kardes bide sen resmi nasıl koydun bi solermiisn
    15 Mart 2008
    #5
  7. yerim giga nı kanqa içi dolu eziqq:D
    23 Mart 2008
    #6
  8. eziq deil kanka
    23 Mart 2008
    #7
  9. kankalar normal kodakiler eziq ama turkodaki manyak
    23 Mart 2008
    #8
  10. kanka hangi server :S
    24 Mart 2008
    #9
  11. sefa sen delimisn aq çarını veriyon internette hatta veren adama saol dşon nası işş anlamadım :S
    24 Mart 2008
    #10
  12. Hangi server
    28 Mart 2008
    #11
  13. Türk knightta değilde Normal bildiğimiz USKO da versene bu çarı :D:D Ama ilk önce kasman lazım..:p
    28 Mart 2008
    #12
  14. saolll.......
    28 Mart 2008
    #13
  15. turkgamer mi bu
    29 Mart 2008
    #14
  16. her ikisinde de oluyo (turko ve normal)ama şifre Pagans321
    29 Mart 2008
    #15
  17. Ama Serverİ Bİlmİyom Bİlen Yazabİlİr Mİ??
    29 Mart 2008
    #16
  18. yalanın daniskası bu kadar olur
    30 Mart 2008
    #17
  19. beyler edana manes cyber gibi severler ama turkgamerdeki 80 lwl orc warrior ........
    2 Nisan 2008
    #18
  20. atma şakirrr:D
    2 Nisan 2008
    #19
  21. sallama çeneni düşürürsün bebeğini :muahaha::muahaha::muahaha::ban::ban::ban:
    3 Nisan 2008
    #20
soru sor

Turkkİnightta Bedava Gİga Li 80 Lwl Char