Stajlar - Staj Dosyaları - Staj Defterleri

İsimli konu WH 'Eğitim Kültür' kategorisinde, ziyaaktas üyesi tarafından 2 Temmuz 2009 tarihinde yazılmıştır.

  1. teşekkürler...
    4 Ağustos 2009
    #21
  2. super cok tesekkeur ederım
    5 Ağustos 2009
    #22
  3. arkadaşlar benim stajda ilk senem ve elektrik bölümü okuyorum myo da elektrik stajı ile ilgili hazır staj lazım bulamıyorum bi türlü ilgilenirseniz çok makbule geçer valla dileyin benden ne dilerseniz mail adresime gönderirseniz iyi olur
    7 Ağustos 2009
    #23
  4. merhaba saolun ama ben dış ticater bölüm öğrencisiyim bununla ilgili niye yok acil lazım salı teslim etmem gerek lütfen yardımcı olun
    9 Ağustos 2009
    #24
  5. Staj raporu hazırlamak... :(
    9 Ağustos 2009
    #25
  6. ya muhasebe bölümü bozuk bakar mısnız yaaaa
    11 Ağustos 2009
    #26
  7. Allah Razı Olsun valla çok işime yarayacak gibi duruyor teşekkürlerrrrrrrrrrrrr
    12 Ağustos 2009
    #27
  8. stajımı TEDAS ta yaptım ona göre bi elektrik stajı bulabılırmısınız? şimdiden tşkler...
    12 Ağustos 2009
    #28
  9. yaaaaaaaaaaa arkdaşlarrrrr bana acilen muhasebe staj dosyası lazımmmmm bula bilirmisnizzzzzzzzzzzzzzz yaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeee olurrrrrrrrrrrrrrrrr
    13 Ağustos 2009
    #29
  10. bilgisayar programcılığı staj dosyası açılmıyor yardımcı olur musunuz
    14 Ağustos 2009
    #30
  11. arkadaşlar ben işletme staj örneğini bulamadım nasıl bakıyoruz ona yardımcın olun bana lütfen:uzgun:

    ya arkadaşlar ben işletmeyim ama muhasebecide staj görüyorum biri yardımcı olsun defter lazım bana ya
    14 Ağustos 2009
    #31
  12. [sıze=4]staj defteri örenekleri hakkında paylaşımlarınız için allah razı olsun gerçekten çok yardımcı oldu :) [/sıze]

    çoook teşekkürler allah razı olsun paylaşımınız için:)
    15 Ağustos 2009
    #32
  13. ya elektrik staj ları acılmıyo yardıcı olabilirmisin
    15 Ağustos 2009
    #33
  14. paylaşımınız çok tesekkür ederim. fakat bankacılık ile ilgili staj raporu lazım elinde olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen...:dusun:
    16 Ağustos 2009
    #34
  15. yaaa banada sigortacılıkla ilgili lazııımmmm:uzgun:lütfen yardım ediinn:agla:
    17 Ağustos 2009
    #35
  16. slm yaa dış ticaret staj lazımmmmm lütfennnn

    lütfenn dış ticaret bilen varsa özel mesaja atın lütfeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn:uzgun:
    18 Ağustos 2009
    #36
  17. Bilgisayar Mühendisliği Staj Dosyası
    (RapidShare: 1-Click Webhosting)

    her yerde arıyodum tşkler tekrar
    22 Ağustos 2009
    #37
  18. arkadaşlar öğretmen stajları için kitap verebilirimisteyen var sa on numara
    :)
    22 Ağustos 2009
    #38
  19. arkadaşlar muhasebe staj defteri linki varsa bildiğiniz yazabilirmisiniz şimdiden teşekkürler
    23 Ağustos 2009
    #39
  20. muhasebe 1. sınıf staj dosyası istiyorum linke tıklıyorum ama açılmıoyr yaa[kizgin] yardımcı olun lütfennnn
    23 Ağustos 2009
    #40
soru sor

Stajlar - Staj Dosyaları - Staj Defterleri