sizce volkan demirel ?

İsimli konu WH 'Gereksiz Mesajlar' kategorisinde, hsna üyesi tarafından 14 Eylül 2008 tarihinde yazılmıştır. sizce volkan demirel ? hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. arkadaşlar:D saçma bişi olcak ama sizce volkan demirel ii kalecimi veya yakışıklımı:deli:
    14 Eylül 2008
    #1
  2. sizce volkan demirel ? Cevapları

  3. süper bi insan ve süper kaleci elbettede yakışıklı ben çok beğeniorummm:deli:
    14 Eylül 2008
    #2
  4. her ikiside yha hem ii bi kaleci hemide şok yakışıklı çok seviyorum onu bi fanatik fenerbahçeli olarak :hehehe:
    14 Eylül 2008
    #3
  5. bence iyi bi kometyen ve sempatik süper yaaa avrupayakasına gewri döünüyo
    15 Eylül 2008
    #4
  6. kaleciliğine bişey demiyom ama yakışıklı gobel
    15 Eylül 2008
    #5
  7. süper o yaaa vede yakışıklı tabikiiii
    16 Eylül 2008
    #6
  8. :hehehe::hehehe::hehehe::hehehe::hehehe:
    16 Eylül 2008
    #7
  9. eeehh yakışıklı aama zayıf olsa belki birazzz ii olur benceee başkası ne düşünüyo bilemem
    16 Eylül 2008
    #8
  10. iyi kaleci. yakışıklılığına gelince, ben erkeğim. o işi bayanlara bırakıyorum.
    17 Eylül 2008
    #9
  11. avrupa yakası mı komedyen mi?:D:D:D:D
    17 Eylül 2008
    #10
  12. 2side hem YAKIŞIKLI hemde güsel KALECİ aşqım o bnm yhaaaa...
    19 Eylül 2008
    #11
  13. ikisi bi arada...begeniyorum onu yawwww:D
    23 Eylül 2008
    #12
  14. :) bende size katılıom:D
    27 Eylül 2008
    #13
soru sor

sizce volkan demirel ?

Alakalı Aramalar:

  1. volkan demirel yakışıklı mı