Einstein'ın çözemediği soru..

İsimli konu WH 'Bilmeceler' kategorisinde, sesta üyesi tarafından 9 Eylül 2008 tarihinde yazılmıştır.

  1. ewet ortak katların en küçüğünü almak gerekiyor. Okeki alırkende zaten bazıları otamatik geçilmiş oluyor. ortak katların en küçüğünü ben söyleyeyim bari 2520 ama işin içinde birde 11 var.. işin güzelliğide burda zaten
    13 Eylül 2008
    #21
  2. +1 olayını hallettin heralde.. ama bana kalmasa da olur diyo... yani onun için farketmes.. 11 in herhangi bi işlevi yok.. ben bunu anladım kardiş:uyarı:
    13 Eylül 2008
    #22
  3. arkadaşlar cvp sorunun içinde şmdi 2ser tane alırsam 1 yumurta kalsın vs vs larla kafanızı karıştırmadan hemen sölüym şmdi soruda dio ne kadar istedigimi bilmiorm ama 100den fazla olucak die sorudada en az ne kdr olcak dio yha en az 100 adam dio ztn yüzden fazla olcak die eistein bunu ikigünde çözmüş bn beş dkda çözdüm bea:yuppi::bravo::yuppi:;)
    28 Ekim 2008
    #23
  4. baya sallamışsın mınçııka
    28 Ekim 2008
    #24
  5. başka einsteinler mi yetişiyo burda ne :)
    29 Ekim 2008
    #25
  6. bnmki doğru iştee....:uzgun:
    30 Ekim 2008
    #26
  7. 121 adet yumurta 11x11=121 yapar
    :D
    1 Kasım 2008
    #27
  8. Mantıqsız bir soru einester çözmüştür okadarda sallamayalım bu işte 30 dknizi alır oturup teker teker sayacaksınız işlemle olmaz kolay kolay(ben yapmadım ama çok çözmüştüm)

    Ben o yumurtaları kahvaltıda yiyecem bekleyin siz
    15 Kasım 2008
    #28
  9. bnce bunun cevabı 121 ama tam bilemicem
    30 Mayıs 2009
    #29
  10. einstein in çözemediği soruyla benim işim olmaz:)
    30 Mayıs 2009
    #30
  11. cvp 100dür......:muha:
    12 Haziran 2009
    #31
  12. ""Hmm ne kadar yumurta istediğimi tam olarak bilmiyorum""
    ne kadar yumurta istediğini tam olarak bilemeyen tüccarın en az kaç yumurta istediğini biz nerden bilelim.
    24 Kasım 2009
    #32
  13. 1453+1923=3376:muahaha::muahaha::tamam:
    1 Aralık 2009
    #33
  14. atma recep din kardeşiyiz:muha:
    4 Aralık 2009
    #34
  15. Yahu adamın eline ayrıca bir yumurta verelim uzatmayalım:)))gerisi teferruat
    11 Aralık 2009
    #35
  16. cevap 25201 olacak eminim inanmayan tek tek denesin.
    :tamam:
    12 Mayıs 2010
    #36
  17. Çok doğru vlla
    19 Mayıs 2010
    #37
  18. 6.7.8.9.10 = 30240 + 1 = 30241
    19 Mayıs 2010
    #38
  19. myc

    myc

    Bence mantık hatası var ne bilim çıkmıyor bişi :D Einstein çözememiş ise ben ne yapabilirim :D
    22 Mayıs 2010
    #39
  20. Çok güzel soru hazırlayana teşekkürler.

    cevap :


    1771561

    en az bukadar satması gerekiyor.
    25 Mayıs 2010
    #40
soru sor

Einstein'ın çözemediği soru..