cep te msn java turkce ve java tv kumanda programı beyler işte link

İsimli konu WH 'Sony Ericsson' kategorisinde, mastek üyesi tarafından 20 Kasım 2007 tarihinde yazılmıştır. cep te msn java turkce ve java tv kumanda programı beyler işte link hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. :deli::muha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha::muahaha:
    20 Kasım 2007
    #1
  2. cep te msn java turkce ve java tv kumanda programı beyler işte link Cevapları

  3. bu ne şimdi şaka mı ha ha ha çok komik :hayır:
    30 Kasım 2007
    #2
  4. sen şaka yaptığını mı zannediyon
    1 Aralık 2007
    #3
  5. cok ugraşmışsın her halde kafanı boyle şeylere yorma bı dağa (zaman dedığımız şey cok kıymetlıdır ancak bazılarımızın bunu anlaması icin epey bı calışması lazım)
    7 Aralık 2007
    #4
  6. yazık sana beyin özürlü dangalak yazık hemde çok yazık üzüldüm senin için demek kafadan sakat dedikleri senin gibi bir şey
    22 Şubat 2008
    #5
  7. Moderatörler ve yöneticiler uyuyor muuuuuuu?
    25 Şubat 2008
    #6
  8. bu arkadaş ban istiyo galiba biri arkadaşın anladıgı dilden konussun
    26 Şubat 2008
    #7
  9. ellerine sağlık
    27 Şubat 2008
    #8
  10. bravooo cok süpermiş sana 100 verdim milleti kandırmaya ne hakkın var beki hayatda kandır bakalım da yarın mahserde yüzleşiriz bunu unutma
    1 Mart 2008
    #9
  11. ozurlu kardesimiz iste kendi halinde saka yaptigni zannediyor ;)
    2 Mart 2008
    #10
  12. ya bu sakat yaaa..!a.q
    3 Mart 2008
    #11
  13. bır daga boyle şeyler yaparsan senı kulaklarından cekıp duvara cıvılerım ha senı ziginsel ozurlü
    5 Mart 2008
    #12
  14. güzel baya iii olmuş
    8 Mart 2008
    #13
  15. güzel olmuş
    8 Mart 2008
    #14
soru sor

cep te msn java turkce ve java tv kumanda programı beyler işte link

Alakalı Aramalar:

  1. java kumanda programı

    ,
  2. televizyon kumandasi yapmak java

    ,
  3. televizyon kumandasi java

    ,
  4. Java uzaktan kumanda