Bi bakar Mısınız

İsimli konu WH 'Web Tasarım ve Hazır Kodlar' kategorisinde, karan018 üyesi tarafından 26 Haziran 2007 tarihinde yazılmıştır. Bi bakar Mısınız hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. Şimdi ben yeni bir site açıcam örnek olarak(abcdef.com) gibi peki bu paralı mıdır_? paralıysa ne kadardır_?
    nereye başvuracam_? cevap verirseniz sevinirim_?
    26 Haziran 2007
    #1
  2. Bi bakar Mısınız Cevapları

  3. tabideki paralı yani paralısı şu domain ve host alman gerekiyo
    domain almak için isimtescil.com burdan alabilirsin hostda var
    sora kurucan siteyi
    27 Haziran 2007
    #2
  4. eyvaLLaH arkadas tşkler
    3 Temmuz 2007
    #3
  5. Konu Kapanmıştır.
    10 Temmuz 2007
    #4
soru sor

Bi bakar Mısınız