Genel Kültür - Yaşam kategorisinde ve Sağlık - Yaşam forumunda bulunan Düşük kolesterol için portakal suyu konusunu görüntülemektesiniz.Portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarı düşürülebilir.. Amerikalı bilim adamları portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarının yüzde 5 düşürülebileceğini belirtti. ...
| |||||||
| Sitemap | Liseler | HaritaG | XML | Kayıt ol | Forumları Okundu Kabul Et |
| | #1 |
| Portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarı düşürülebilir.. Amerikalı bilim adamları portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarının yüzde 5 düşürülebileceğini belirtti. Ülkenin saygın eğitim kurumlarından Kaliforniya Üniversitesi tarafından yapılan araştırmada, denekler 8 hafta boyunca portakal suyu içti. Deneklerin portakal suyu içmesinden önce kolesterol miktarını kaydeden araştırmacılar, bu rakamları 8 hafta sonra karşılaştırdı Ve sonuçta kötü kolesterolün düştüğü sonucuna ulaşıldı. Bilim adamları, kolesterol miktarında meydana gelen artışın ilerleyen dönemlerdeki kalp hastalıklarına bir işaret olduğunu belirtti. | |
| Etiketler: düşük kolesterol, düşük kolesterol, düşük kolesterol, düşük kollesterol, kötü kolestrol çok düşük, kolesterol düşük, kolesterol icin, kotu kolestrol dusuk, portakal suyu |
| Seçenekler | |
| |
Genel Kültür - Yaşam kategorisinde ve Sağlık - Yaşam forumunda bulunan Düşük kolesterol için portakal suyu konusunu görüntülemektesiniz.Portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarı düşürülebilir.. Amerikalı bilim adamları portakal suyu içilerek kötü kolesterol miktarının yüzde 5 düşürülebileceğini belirtti. ...
| ||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Aldatılan portakal :( | ahmetyalcin | Komik Resimler | 44 | 11-04-2008 04:16 PM |
| EKRAN KARTIN DÜŞÜK MÜ??işte çaresi bu programda!!! | bulentnuran | Program Download | 7 | 05-07-2008 11:29 PM |
| Kolesterol Nedir ? Kimler Risk Altında ? | Shady08 | Sağlık - Yaşam | 3 | 07-30-2007 04:20 PM |
| Aldatılan Portakal :) | eXeCutiVe | Komik Resimler | 1 | 04-01-2007 02:39 PM |
| 7 portakal | fırattaştan | Genel Sohbet | 0 | 11-03-2006 08:58 PM |