Genel Kültür - Yaşam kategorisinde ve Sağlık - Yaşam forumunda bulunan Yağsız süt tansiyonu dengeliyor konusunu görüntülemektesiniz.Harvard Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre, yağsız süt içen ve bol miktarda kalsiyum ve D vitamini alan kadınlarda, hipertansiyon görülme ...
| |||||||
| Sitemap | Liseler | HaritaG | XML | Kayıt ol | Forumları Okundu Kabul Et |
| | #1 |
| Harvard Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre, yağsız süt içen ve bol miktarda kalsiyum ve D vitamini alan kadınlarda, hipertansiyon görülme riski azalıyor. 30 bin kadın üzerinde yapılan araştırmaya göre, günde iki bardak veya daha fazla yağsız süt içen kadınlarda yüksek tansiyon riski, diğer kadınlara göre yüzde 10 daha düşük. Ancak yağlı süt ve süt ürünleri aynı avantajı sağlamıyor. Amerikan Ulusal Kalp, Akciğer ve Kan Enstitüsü, tansiyonu ancak yediklerimize dikkat ederek kontrol altında tutabileceğimizi belirtiyor. Sütte kalsiyum, A vitamini, D vitamini ve potasyum gibi maddeler bulunduğuna dikkat çeken uzmanlar, günde 3 bardak yağsız süt içilmesini öneriyor. | |
| | #2 |
| TEŞEKKÜRLER.. EMEĞİNE SAĞLIK...!!!! __________________ | |
| Seçenekler | |
| |
Genel Kültür - Yaşam kategorisinde ve Sağlık - Yaşam forumunda bulunan Yağsız süt tansiyonu dengeliyor konusunu görüntülemektesiniz.Harvard Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre, yağsız süt içen ve bol miktarda kalsiyum ve D vitamini alan kadınlarda, hipertansiyon görülme ...
| ||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Yağsız süt tansiyonu dengeliyor | breakerturk | Sağlık - Yaşam | 1 | 03-11-2008 09:33 AM |
| > kuruyemişli yağsız kek | ReAlWaN | Damak Tadı | 2 | 12-16-2007 01:41 AM |
| Yağsız yemekler sağlıklı değil | breakerturk | Sağlık - Yaşam | 1 | 12-15-2007 09:35 PM |
| Cipsler yağsız üretilecek | breakerturk | Sağlık - Yaşam | 1 | 12-15-2007 08:14 PM |
| 25 Adımda yağsız bir vücut | breakerturk | Sağlık - Yaşam | 0 | 11-28-2007 06:37 PM |