youtubeye direk giriş

İsimli konu WH 'Yazılım Genel' kategorisinde, xmenkaplan üyesi tarafından 24 Mayıs 2008 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: youtubeye direk giriş. [ok] slm arkadaşlar mahkeme kararı ile youtubenin engellendiğini hepimiz biliyoruz buna girmenin en kolay yolu ıp ve dns bilgilerini değiştirmenize gerek... Ultra Surf Youtubeye giriş programı 100% Garanti youtubeye giriş kesin çözüm (ben denedim) ...

  1. [ok] slm arkadaşlar mahkeme kararı ile youtubenin engellendiğini hepimiz biliyoruz buna girmenin en kolay yolu ıp ve dns bilgilerini değiştirmenize gerek kalmamasıdır. Yapmanız gereken işlem

    İŞTE SİZE YOUTUBE' YE GİRİŞ YOLU


    http://www.antisansur.com/

    Linkteki Programı İndirin Ve Kurun
    İşte Bu Kadar
    Teşekkürler..

    aDaDeĞeR
    24 Mayıs 2008
    #1
  2. youtubeye direk giriş Cevapları

  3. dns leri değiştirmek daha kolay 4.2.2.2 ve 4.2.2.1 yaz bidaha uğraşmazsın
    böle hangi siteden girdiğimi unutuom yaaa hem site üzerinden girince yavaşlıyo yaşasın dns :D
    24 Mayıs 2008
    #2
  4. offf saol ya thx
    24 Mayıs 2008
    #3
  5. Teşekkürler
    25 Mayıs 2008
    #4
  6. çok sağol ya
    25 Mayıs 2008
    #5
  7. tşkler ++ rep
    27 Mayıs 2008
    #6
  8. ya arkadeş çok saaol ya ya ya... yo yo ben rapçi haha
    19 Haziran 2008
    #7
  9. 19 Haziran 2008
    #8
  10. bende bunu arıyodum çok saolun :D
    27 Temmuz 2008
    #9
  11. 27 Temmuz 2008
    #10
  12. arkadaşlar yalnız programı indirirken masa üstüne kaydedin.
    27 Temmuz 2008
    #11
  13. çooooooookkkk teşekkürler ne zamandan beri arıyordum yaaa süper artık favorilere ekledim.
    28 Temmuz 2008
    #12
  14. 28 Temmuz 2008
    #13
  15. 2 side aynı site sadece adı farklı istersen karşılaştır bide sol üstteki resimleri geri kalan herşeyi aynı :D
    28 Temmuz 2008
    #14
  16. teşkürler : ))
    6 Ağustos 2008
    #15
  17. 6 Ağustos 2008
    #16
  18. knk paylaşımın için cok saol süperr
    6 Ağustos 2008
    #17
  19. tşkr edrm ama bn tıkladım acıldı ama wıdeo izleyemıormm neden :((
    6 Ağustos 2008
    #18
  20. sağol kardeş güzel bi paylaşım bu na benzer youtubeye girme yollarıda var ama yinede sağol ellerine kollarına sağlık allah razı olsun
    31 Ağustos 2008
    #19
  21. teşekkürlerr
    21 Eylül 2008
    #20
soru sor

youtubeye direk giriş