msn zeka ölçer

İsimli konu WH 'Oyunlar' kategorisinde, \\marjory\\ üyesi tarafından 6 Mayıs 2010 tarihinde yazılmıştır.

  1. arkadaşlar şifreyi gir kilidi aç diye bir bölüm var orayı geçemiyorum şifre 5 haneli yardımcı olur musunuz ?:uzgun:

    tahtayı silgi var ona tıklıyorsunuz karalamaları silin bölümü geçiyorusunuz kolay gelsin :)
    20 Şubat 2011
    #21
  2. yaaa şunu al buraya bırak olan kısmı geçemedim bi türlü nasıl oluyo
    14 Mart 2011
    #22
  3. sunu al buraya bırak kısmında bende gecemıyorummm.... sınır oldum ınada bındırdım bırısı yardım etsınnnnnnnnn
    21 Mart 2011
    #23
  4. ya yardmcı olun ltfen 3 kere sarıya 3 kere kızmızıya 3 kere yeşle bas diyor sarıya bastığmda yndığımı sylüyor
    3 Nisan 2011
    #24
  5. "şu" yazan kutucuğu alip "bura" yazan kutucuga sürükleyin olay tamam... şifreyi gir kilidi aç bölümünde takildim ben de 5 haneli şifreyi bana gösterdiği iskambil kagitlarinin rakamlarini yazdim ama kabul etmedi... yeşili bulmak için de maviyi alip sarinin üstüne birakin yeşil oluyor sonra yeşile tiklayin kolay gelsin...
    3 Nisan 2011
    #25
  6. şifreyi gir kilidi açın cevabı sayı yazmayan kağıdı çekin.şifre kırmızı rakamlarla yazıyor zaten, o sayıları girin şifre olarak:)
    12 Nisan 2011
    #26
  7. arkadaşlar şunu al buraya bırak nasıl lütfen hemen cevap verirmisiniz
    13 Nisan 2011
    #27
  8. arkadaşlar o şunu al buraya bırak bölümü nasıl geçiyoruz hemen cevap verseniz çok iyi olur
    14 Mayıs 2011
    #28
  9. Ya lambayı yak diyo her yer karanlık hiç bir şey yok. Cümledeki yak kelimesine tıklıyorum o da olmuyor. Çatlıcam birazdan bu lamba nasıl yanıyor:(
    19 Haziran 2011
    #29
  10. Link Bozuk!!...
    20 Haziran 2011
    #30
  11. lambayı yak sorusunda sol tarafta en altın biraz üstüne basın yanıyo
    5 Kasım 2011
    #31
  12. Ben Telefon numarasını Alımızda tutmamız gerekiyo onu bilmiyorum yardım edin
    25 Kasım 2011
    #32
  13. en büyük dikdortgen diğer dikdortgenlerin dışında
    29 Kasım 2011
    #33
  14. sol alta tıklayın orada biyerde bu arda kaçtane küp var ın cevabını bilen varmı
    7 Aralık 2011
    #34
  15. ya lambayı yak dio onu nasıl yapcazz
    23 Mayıs 2012
    #35
  16. Ampulü nasıl açacağız?
    8 Haziran 2012
    #36
  17. en büyük dikdörtgen mavi olan yere tıkla beyaz dikdörtgenlere değil mavi olana kolay gelsin !!!!!! ve sorular çoooooooook basit
    16 Haziran 2012
    #37
  18. lambayı yak bölümü nasıl olcak bi türlü yapamadım yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
    Nefise&Sude
    22 Haziran 2012
    #38
  19. yha ben rakamları aklında tut varya ama uzun rakamlar ondan sona adamı tıkla ondan sona telefona numara yaz var işte o uzun rakamı not edip aklında tutana aşkolsun.... o kadar zor ki orda zorlandım. bide o küçük olanı başlarda olan rakamı aklında tut un cevabı 4615 olacak eğer o diilse ondan bi önceki soruda yazıo rakamlar aklınızda tutun o kısa ben tuttum benimki 4615 deneyin eğer olmazsa sorun bilgisayarda demektir
    22 Ağustos 2012
    #39
  20. 29 Ocak 2014
    #40
soru sor

msn zeka ölçer