Kürtaj resimleri

İsimli konu WH 'Garip Olaylar' kategorisinde, sümeyyye üyesi tarafından 1 Kasım 2008 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Kürtaj resimleri. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Kürtaj!!! Kürtaj ...

  1. [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    1 Kasım 2008
    #1
  2. Kürtaj resimleri Cevapları

  3. yazık yaa nasıl kıyorlar
    1 Kasım 2008
    #2
  4. yazık deılmı o dogmamıs yavrulara ......
    1 Kasım 2008
    #3
  5. ||<<<<TéşékkürLér>>>||

    Günah ßeee:kızgın: Allah ıslah étsin...
    1 Kasım 2008
    #4
  6. Bence bu bir cinayet. Paylaşım için sağol
    2 Kasım 2008
    #5
  7. tek kelime 4 hece şerefsizler!!!!!! [kizgin]
    4 Kasım 2008
    #6
  8. **** yazıktır yağ
    4 Kasım 2008
    #7
  9. allah cezalarını..
    4 Kasım 2008
    #8
  10. ya bence cinayetlerin en büyüğü o çocuk dünyaya bile gelmedi hiç günahı yok nasıl kıyar bu insanlar ya
    4 Kasım 2008
    #9
  11. offf resmen cinayetmiş bu iş.kocaman bebkler var orda yaaaa.ilk kez görüyorum.şok geçirdim

    ben kürtaj deyince insana dönüşmemiş bir et parçası sanıyordum.cinayet bu cinayet.allah yaşatmasın böyle bir şey.resmen gelişmiş.ayakları elleri var.korkunç bişey
    5 Kasım 2008
    #10
  12. bunu yapanlar KATİL dir yhaa
    5 Kasım 2008
    #11
  13. ay yazık ama aaaaa ne biçim insanlar bunlar ( bunları yapanlar)
    5 Kasım 2008
    #12
  14. ay icim yandi bian yazik allah affetsin yaradanim:agla:
    5 Kasım 2008
    #13
  15. Kırk gün dolduktan sonra cenin artık ruh sahibi bir canlıdır ve her ne olursa olsun alınması caiz değidlir. Alınırsa bir can öldürülmüş olur.

    Anne karnında olan bir insanı öldürmek haramdır. Allah'ın verdiği bir hayatı ancak O alır.
    5 Kasım 2008
    #14
  16. benimde çocuğum var bu canilik madem çocuk istemiyorsun önlemini al yazık allaha nasıl hesap verecekler
    6 Kasım 2008
    #15
  17. ben olsam bu insanlara tekme tokat girer azini burunu dagitirdim...
    cocuk oyuncagi mi saniyorlar bunu ya.... yapiyorlar, is ciddiye binince aman hemen aldiralim... ulan adi dingiller... hic allahin yarattigi bir varligi insan geri alirmi....
    fazla konusmuyorum moralim yerlerde... :(
    13 Kasım 2008
    #16
  18. allah kahresin ya rezallettt vahhhşşet + cinayetir bu başka bişi degiiill
    15 Kasım 2008
    #17
  19. şeref yoksunu insanlar Allahınızdan bulun söyleyecek tek kelime bulamıyorum ne büyük günah ne büyük vebal:punish2:...lütfen teşhir etmeyin böyle şeyleri yöneticiler izin vermesin böylere şeylere ya:agla:
    15 Kasım 2008
    #18
  20. cinayettir bu belli birşey...
    düşünmeden bilmeden yapılan şeyler bunlar çocuk oyuncaqı sanıyorlar
    lanet insanlar [kizgin]
    15 Kasım 2008
    #19
  21. bunun dogmus bırını oldurmekten ne farkı varkı
    16 Kasım 2008
    #20
soru sor

Kürtaj resimleri

Alakalı Aramalar:

  1. aile ile ilgili sözler