korkunç mu ilginç mi ?

İsimli konu WH 'Genel Sohbet' kategorisinde, huzun_yagmuru1 üyesi tarafından 18 Nisan 2007 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: korkunç mu ilginç mi ?. ZgPa3_FTke0 içim bi tuhaf oldu yaaa :( ilginç komik korkunç Doğanın korkunç/ilginç yüzü ...

  1. [youtube]ZgPa3_FTke0[/youtube]

    içim bi tuhaf oldu yaaa :(
    18 Nisan 2007
    #1
  2. korkunç mu ilginç mi ? Cevapları

  3. ya canım ne olmus bu bebege boyle yaa
    yanmışmı yoksa boylemı dogmuş
    ne olursa olsun cok kotu gorunuyor:(
    18 Nisan 2007
    #2
  4. walla bencede çok kötü gözüküyo.....
    18 Nisan 2007
    #3
  5. öyle doğmuş :( bende çok üzüldüm ama taktir ALLAH'IN bişey diyemiyorum :(
    18 Nisan 2007
    #4
  6. bence yanmiş ama areş deyil sıcak su falan ola bilir
    18 Nisan 2007
    #5
  7. ArkadaŞlar Bu Tarz Vİdeolari Koymasaniz Daha Memnun Olurum.sİtenİzİ Olasi Zİyaret Edecek KÜÇÜk YaŞtakİ Çocuklari DÜŞÜnÜn!!!...
    30 Nisan 2007
    #6
  8. arkadaşım doğru söylüyo ona katılıyorum ama ilginç bir video paylaşım için saol
    30 Nisan 2007
    #7
  9. arqadasLar hiçbirinizde mi inqiLizce yoq bebeq qaptığı bir enfeqsiyon sonucu o haLe geLmis :( yazıq aLLah sonumuzu hayır eyLesin
    2 Mayıs 2007
    #8
  10. daha çok küçükkkk ama ya offf üzüldüm :(
    2 Mayıs 2007
    #9
  11. ilginç
    ...........................
    2 Mayıs 2007
    #10
  12. p.c. nin başında yemek yeyodum ya
    harbiden koymayın böle videolar lütfen
    20 Haziran 2007
    #11
  13. yazık olmus cok kötü oldum
    21 Haziran 2007
    #12
  14. inşallah ameliyat ederler büyüyünceki halini düşünün
    21 Haziran 2007
    #13
soru sor

korkunç mu ilginç mi ?