kalbi olanlar we yemek yiyecekler izlemesin lütfen

İsimli konu WH 'Genel Sohbet' kategorisinde, bamlanan üyesi tarafından 4 Mart 2006 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: kalbi olanlar we yemek yiyecekler izlemesin lütfen. tıkla izle ama yemek yiyecekler we kalbi olanlar izlemesin http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/ >Kalbi genç tutan yiyecekler lütfen kalbi olan izlemesin+20 ...

  1. 4 Mart 2006
    #1
  2. kalbi olanlar we yemek yiyecekler izlemesin lütfen Cevapları

  3. :blink:
    5 Mart 2006
    #2
  4. paylasımından dlayı saol guzel bı anlatım :clapping:
    5 Mart 2006
    #3
  5. yaa yuh beee allah belanızı versin bunu izleyipte bunlarıda giyen varmı yaa abi canlı canlı yüzüyolay derisini hayvanın beee
    5 Mart 2006
    #4
  6. YUHH BEAAA ALLAH BELANIZI VERSİN CANİ HERİFLER
    9 Mart 2006
    #5
  7. Yahu siz çok kızdınız diyede vallah izlemicem.
    30 Haziran 2006
    #6
  8. harika
    30 Haziran 2006
    #7
  9. ya bunlar nasıl insan ya hiçmi acıma duyguları merhametleri yok yaaaa.hicmi ruyalarına girmiyor ki. :uzgun:
    1 Temmuz 2006
    #8
  10. ALINTI(Free_AnGeL @ 03 4 2006, 10:49 PM) 78737</div>
    2 Temmuz 2006
    #9
  11. ELLERİNE SAĞLIK KARDEŞİM BUNLAR İNSAN DEĞİLLER BUNLAR OLSA OLSA HAYVANIN Bİ DÜŞÜK SEVİYESİNDE İNSANA BENZEYEN BİR MAHLUKLAR ŞURAYA BAK ZAVALLI HAYVANLARI CANLI CANLI DERİLERİNİ ELBİSE GİBİ ÇIKARIYORLAR YEMİN EDİYORUM BU ÇEKİK GÖZLÜLER İNSANLARIDA AVLAMAYA BAŞLICAKLAR YAKINDA LANET OLSUN BUNLARA
    MORELİBM BOZULBU Bİ SIGARA MOLASI YAZIK YA WALLAHİ YAZIK İNSANOĞLU İİ CE BATIYOR ALLAH BELALARINI VERSİN !!!Ü
    :agla: :agla: :uzgun: :uzgun: :kotu: :kotu: :ban: :ban:
    11 Eylül 2006
    #10
  12. :deli: :deli: :deli: saol :bravo:
    14 Eylül 2006
    #11
  13. bunları varya öyle alıp vuracan yerlere adiler
    14 Eylül 2006
    #12
  14. şerefsisler
    14 Eylül 2006
    #13
  15. cok götüüüü yaa :uzgun:
    14 Eylül 2006
    #14
  16. beyler şuan yazıyorum ama gözlerimden yaşlar akıyor,klavyeyi zor görüoyrum yanlış yazarsakm kusrabakmayın,ya insanmı bunlar ? hayvan cazı canlı canlı yerden yere vurdu
    ölmedi,canlı canlı bacanı kesti,buda yetmedi canlı canlı derisini soydu,allah aşkına insanlıık mı bu,o herif yanımda olcak şimdi,allah belamı versinki aynısını ben ona yapmazsam.....olam,köpek herif.dayanamam ben böyle hayvanların sömürgelenmesine, :agla: :agla: :agla: :agla: :agla: :agla: :agla:
    14 Eylül 2006
    #15
  17. SAOL
    26 Eylül 2006
    #16
  18. bakalım hadi :)
    3 Ekim 2006
    #17
  19. one oyle :dusun:
    3 Ekim 2006
    #18
  20. HERKEZİN KALBİ VAR BİZ KALPSİZMİYİZ :deli: :ıslık:
    27 Ekim 2006
    #19
  21. 27 Ekim 2006
    #20
soru sor

kalbi olanlar we yemek yiyecekler izlemesin lütfen