isminiz@soyadınız.com gibi msn adresi alma

İsimli konu WH 'Skype & MSN ve Live Messenger' kategorisinde, hacker_-_ üyesi tarafından 8 Ekim 2007 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: isminiz@soyadınız.com gibi msn adresi alma. DAHA ÖNCE VERİLDİ Mİ? Arkadaşlar istediğiniz şekilde msn adresi alabilmeniz mümkün, nasılmı sadece linki tıklayın kayıt için işlemleri yapın e-posta... ad@soyad şeklinde msn adresi alma Farklı Maillerle MSN Adresi Alma. ...

  1. DAHA ÖNCE VERİLDİ Mİ?
    Arkadaşlar istediğiniz şekilde msn adresi alabilmeniz mümkün, nasılmı sadece linki tıklayın kayıt için işlemleri yapın e-posta adresini istediğiniz şekilde yazın isminiz@sevgilinizin ismi.com veya adınız@soyadınız.com bu size kalmış artık...

    Linki Tıkladığınızda Ewet Hayır çıkıyor Eweti tıklayın

    Tıklayın



    Edit:HACKER_-_
    arkadaslar konu "ad@soyad" şeklinde msn açma.
    belkide bir çoğunuz biliyordur. ben yinede anlatmak istedim.Diğer msn lerden farkı sadece mail adresi değilde sadece msn olarak kullanılması. mail gelmiyor. gelse bile okuyamıyoruz. msn de konuşun. mail atacak olan kişiye başka adres verin olsun bitsin.
    istediğiniz gibi msn açabilirsiniz. ben resimlerde anlatmaya çalıştım. zaten açmak kolay.

    sizinde "ad@soyad" şeklinde msn niz olsun.

    [​IMG]



    2.resimde ben örnek olarak "ornek@ornek.ornek" şeklinde verdim. istediğiniz gibi yazabilirsiniz

    [​IMG]
    [​IMG]

    4.resimde mail hesabımızı onaylamamız için mail gelecek diyor. ama öle bişey yok. palavra sadece msn
    [​IMG]
    5.resimde kişisel bilgilerinizi değiştirmeniz için.
    [​IMG]

    alabileceğiniz msn adresleri olarak
    *****ornek*****

    ben@sevgilim.com
    ben@ben.ben ben@ben.com
    bjk@bjk.bjk bjk@bjk.com
    gs@gs.gs gs@gs.com
    ts@ts.ts ts@ts.com
    fb@fb.fb fb@fb.com

    Yani kısacası. ne isterseniz. sonunun "com" veya "net" olması önemli değil. sonunda istediğinizi yazabilirsiniz.

    Böle bir "MSN" açmak için alttaki link i tıklayabilirsiniz.

    ad@soyad "MSN" almak için tıklayın......

    Ve msn adresiniz hazır. güle güle kullanın...
    8 Ekim 2007
    #1
  2. isminiz@soyadınız.com gibi msn adresi alma Cevapları

  3. hdl

    hdl

    Sağol arkadaş
    10 Ekim 2007
    #2
  4. çok işime yaradı kardeş teşekkürler
    12 Ekim 2007
    #3
  5. eLine sağLık

    ama asıL önemLi oLan bu epostaLarı doğruLamak
    14 Ekim 2007
    #4
  6. heryerde nası böle bi msn açabilirim die uğraşıodum çok saool valla:bravo::bravo::bravo:
    15 Ekim 2007
    #5
  7. slm
    arkadaşlr linke tıklıyom açılmıyo yardımcı olurmusunuz
    24 Ekim 2007
    #6
  8. kardeş teşekkürler
    26 Ekim 2007
    #7
  9. sağol birader
    27 Ekim 2007
    #8
  10. saolasın :d
    28 Ekim 2007
    #9
  11. saol yha ama sewgilim yok pff nescafe bile 3'ü bir arada ben yalnızm pff
    28 Ekim 2007
    #10
  12. sagolasın kardes
    1 Kasım 2007
    #11
  13. eline saglik yaptim güzel oldu
    1 Kasım 2007
    #12
  14. tşkler deniycem
    3 Kasım 2007
    #13
  15. OLmuoo Lenn BU
    3 Kasım 2007
    #14
  16. sağol arkedeş
    9 Kasım 2007
    #15
  17. kucaklar dolusu sevgiler..saygılar..
    emeğine teşekkürler
    9 Kasım 2007
    #16
  18. arkadasım diger arkadaslar yapmış fakat linke tıkladım fakat @hotmail.com yani hotmailin hesap sitesi acıldı kurcalamama ragmen bole bir yere ulasamadım baska bir gereksınımı varsa acıklarmısın
    10 Kasım 2007
    #17
  19. tesekurler...
    7 Aralık 2007
    #18
  20. saol arkadşım süper bir paylaşım
    8 Aralık 2007
    #19
  21. guzel paylaşım emegine saglık ama daha once werilmişti
    11 Aralık 2007
    #20
soru sor

isminiz@soyadınız.com gibi msn adresi alma

Alakalı Aramalar:

  1. msn ornekleri

    ,
  2. hotmail ornekleri