Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım

İsimli konu WH 'Sağlık' kategorisinde, fazil_koc üyesi tarafından 1 Ağustos 2013 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım. Bu yazıda Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım hakkında özet bilgiler bulabilirsiniz. düzenli spor yaparak... Bağırsaktaki sorunları spor yaparak aşın Düzenli egzersiz yaparak kaç kilo verilir? ...

  1. Bu yazıda Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım hakkında özet bilgiler bulabilirsiniz. düzenli spor yaparak zayıflayanlar ve haftada 3 gün spor yaparak ne kadar zayıflarım hakkında kısa özet bilgi olarak işinizi göreceğini düşünüyorum. Sağlık paylaşımlarımızın devamı gelecektir. Bir teşekkür yeter arkadaşlar. :)

    spor yaparak zayıflayanlar daha ince muzıklı spor yapmak nasıl zayıflarım spor yaparak spor ve egzersiz ile kaç haftada zayıflarım spor yaparak ne kadar zayıflarız

    [​IMG]

    Spor Yaparak Zayıflamak



    Spor İle Gelen Hayat


    Sporun genç yaş gruplarında sorumluluk duygusunun yanı sıra, öfkeyi kontrol edebilme, saldırganlığı frenlemede göz ardı edilemeyecek etkisi vardır. Ayrıca dikkat dağınıklığının önüne geçilmesinde destek olur.* Spor yapan çocuklar, enerjilerini sporla boşalttıkları için dersin başına oturduklarında daha verimli çalışır ve boşa vakit geçirmezler. Yaşıtlarına göre daha az hastalıklara yakalanır ayrıca, daha çabuk iyileşir.

    Uzun yaşamak, hayatı zinde, kaliteli, nitelikli geçirmek istiyorsanız spor yapıyor olmalısınız ya da en yakın zamanda spora başlamalısınız! Fiziksel görünüşünüzü güzelleştirmek ve zindelik sağlamak için yarışmalara katılacak profesyonellikte sporcu olmak zorunda da değilsiniz. "Düzenli egzersiz ve sağlıklı beslenme" bütünü kas gücünü, dayanıklılığı, koordinasyonu artırıp, kardiyovasküler uyumu sağlar, şişmanlık riskini azaltır, daha mutlu ve stressiz bireyler yaratır.
    Doğru kilo kaybı yağ kaybıdır; bunun için vücudun "çalışan işçileri" olan kas kitlesini artırmalı metabolik faaliyeti yükselterek yağ yakımını hızlandırmalısınız. Bunun en temel yolu da diyet programları için her zaman söylediğimiz "kişiye özel" ilkesinin spor programları için de uygulanmasından geçmektedir. Kendi vücudunuza, yaşam şartlarınıza ve isteğinize uygun bir spor seçip o sporu yapmayı sürdürmelisiniz.

    Kısırlığa yol açabilir!


    Son çalışmalar kadınların son yıllarda uyguladıkları ağır diyet ve sporla bünyelerindeki yağ oranını tükenmeye yakın hale getirdiklerini, bunun da kısırlığa giden sonuçlara neden olabileceğini, hamile kalmakta zorlanabileceklerini göstermiştir.
    Dikkat edilmesi gereken en kritik nokta, harcanan eforun şiddeti, yani yoğunluğudur. Spor hekimi efor testiyle egzersiz nabzını belirleyebilir. Eforunuzun yoğunluğu, egzersiz yaparken ıslık çalmanızın veya yanınızdakilerle konuşmanızın mümkün olacağı bir şiddette olmalıdır. Ayrıca, egzersiz yoğunluğu çok hafif de olmamalı, ter atılmalıdır.

    Nasıl ve ne kadar?


    Uzmanlar kilo kontrolü için haftada en az 2, kilo kaybı içinde haftada en az 4 kez spor yapmayı öneriyor. Spor öncesi ne çok aç, ne de tok olmalısınız. Sıvı alımını takip etmelisiniz.

    Egzersiz konusunda kendinizi test edin

    1) Haftada kaç kez spor yapıyorsunuz?
    a) Hiç
    b) Haftada 1 veya 2 kez
    c) Haftada 3-4 kez
    d) Haftada 5 veya daha fazla

    2) Bir günde spor yapmak amacıyla ortalama kaç dakika hareket ediyorsunuz...
    a) 10 dakikadan az
    b) 10-20 dakika
    c) 20-30 dakika
    d) 30 dakika veya daha fazla

    3) Spor yaparken ya da ağır bir aktivite sonrasında kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
    a) Pek hareketli sayılmam.
    b) Nefesim kesilmez, terlemem.
    c) Normalden hızlı nefes alırım.
    d) Normalden çok daha hızlı nefes alırım, terlerim.

    A'lar çoğunluktaysa:
    Sağlığınızı ciddi şekilde riske atıyorsunuz. Az hareket bile hareketsizlikten iyidir. Azar azar başlayın, performansınız yükseldikçe yaptığınız aktiviteyi artırın.

    B'ler çoğunluktaysa:
    Fena değil. Az da olsa hareket ediyorsunuz. Fayda sağlamak için biraz daha aktif olmalısınız. 10 dakikalık aktivitelerle başlayıp, birkaç hafta içinde bunu günlük 30 dakikaya, daha sonra da 60 dakikaya çıkarmak hedefiniz olmalı.

    C'ler çoğunluktaysa:
    Düzenli egzersizin faydalarını hissediyor olmalısınız. Haftanın çoğu günü yarım saatlik bir aktiviteniz var. Amacınız bunu artırmak her güne yaymak ve aktivite süresince hafif ısınma hissedip hafif şekilde nefes nefese kalmak olmalıdır.

    D'ler çoğunluktaysa:
    Süpersiniz! Aktivite süresince ciddi ısı artışı hissediyor, nefes nefese kalıyorsunuz. Egzersizin sağlığınız açısından faydalarını görmeye başlamış olmalısınız. Eğer performansınızdan memnunsanız bu seviyede tutmak için çalışın, artırmak niyetindeyseniz bir egzersiz uzmanı eşliğinde çalışın.
    1 Ağustos 2013
    #1
  2. Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım Cevapları

soru sor

Düzenli Spor Yaparak Zayıflayanlar Haftada 3 Gün Spor Yaparak Ne Kadar Zayıflarım

Alakalı Aramalar:

  1. spor ile zayıflayanlar

    ,
  2. spor yaparak kac hafta sonra zayiflarim

    ,
  3. düzenli egzersiz yapıp zayıflayanlar