Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız?

İsimli konu WH 'Aşk & Sevgi' kategorisinde, heLL song üyesi tarafından 29 Temmuz 2006 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız?. <div align="center">Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız? cewaplarrrrrrrrr</div> Aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız? Dostum diye bir şeyLeriniZi paYLaştığıNız biRinin siZe aşk-ı İLanDa bLunmaSını naSıL ...

  1. <div align="center">Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız? cewaplarrrrrrrrr</div>
    29 Temmuz 2006
    #1
  2. Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız? Cevapları

  3. gözlerrrrrrr ele veriyoo
    3 te 3 bingo :tamam:
    29 Temmuz 2006
    #2
  4. ya ztn aşık olan insan her ne kadar "ben belli etmem" desede ele werio kendiNi... ewt..gözler zaten hemencikk çıkıo ortaya yane anlamak o kadar da zor bieş diildir bana göre :sırıt:
    29 Temmuz 2006
    #3
  5. newrojey tam ben yazcaktımki gözler die benden önce yazmışsın yaw :offf:
    29 Temmuz 2006
    #4
  6. :muha: işte gözlerr heryerde ortaya çıkıoo :deli:
    pardon :tamam:
    29 Temmuz 2006
    #5
  7. evet bencede gözler ele veriyor ama yani hal ve hareketlerindende anlarsın :hehehe: :hehehe:
    29 Temmuz 2006
    #6
  8. AMA HER NE KADR ELE WERSEDE BI O KDAR YANILTICI OLUOLAR BENCE HAREKETLER KONUSMASI BAKISLARI HERSEYIYLE BELLI EDER YAAA :bebe:
    29 Temmuz 2006
    #7
  9. normal insanlara göre daha ilgili davranıyorlar ,surekli çevrendeler , ve çok guzel konuşmaya başalarlar ve arkadaşların dediği gibi gözler ele veriyor :dusun: :tamam:
    7 Ağustos 2006
    #8
  10. peki arkadaşlar ya o insan fazla konuşmuosa konuşmaya çekiniosa gözlerine bile bakmaya çekiniyor,baktı mı gözlerini kaçırıosa o zaman daha mı anlaşılır?
    25 Temmuz 2007
    #9
  11. senin etrafında dolaşır bakamasabile
    25 Temmuz 2007
    #10
  12. arkadaşlar gözlere takmayın. bazıları insanın yüzğne hiç bakamazki
    28 Temmuz 2007
    #11
  13. DavraniŞlari Ele Verir Bence Cok Heyecanli Olur Konusurken:d

    ı
    28 Temmuz 2007
    #12
  14. arkadaşlar size bakıyo ama bakışlarını kaçırıyosa ne yapar...???:uzgun::uzgun::dusun:
    6 Nisan 2008
    #13
  15. gözler yalan söylemez sen aşıksın adlı parçadan anlaşılıyo :d:d ama yinede bazılarından :kork:mak daha güzel aman boşverin bazen insanların umrunda olmamak herşeyeden daha güzeldir
    8 Mayıs 2008
    #14
  16. AŞIK ERKEK
    Bakışlarınızı yakalamaya çalışır. Göz kontağı kurar, ardından gözlerini kaçırır ve sonra tekrar sizin tarafınıza bakar. Konuşurken kolunuza ya da omzunuza dokunur, ancak bunu arkadaşlık samimiyeti içinde yaptığını göstermeye çalışır. Sık sık saçlarını düzeltir. Biraz daha kasılarak yürür ve kaslarını gerer. Sizin sesinizi duyacak kadar alçak sesle konuşur, bu sizi kendi alanına davet etmesi ve sohbeti ikinize özel, size ait bir faaliyet haline getirir. Konuşurken size doğru eğilir. Eli sık sık çenesine gider. Başparmağını kemerine geçirir. Avuç içleri arasında bardağı ya da kalemi gezdirir. Size bakarak konuşurken gözlerini kısar.

    UTANGAÇ AŞIK ERKEK
    Bakışlarını üzerinizden ayırmaz; ancak yakalamaya çalıştığınızda, onu diğer tarafa bakar bulursunuz. Size baktığını hissedersiniz ama onu bakarken yakalamanız zor olacaktır. Sizin hakkın da başkalarından bilgi edinir. Herkesle konuşur fakat çevrenizdeyken suspus olur. Pek çok yerde onunla çarpışırsınız. Odanın uzak bir yerinden size bakış fırlatır; ancak yanına yaklaşırsanız bu kez bakmayacaktır. Onunla konuştuğunda kızarır.Gözbebekleri büyüyor: Araştırmalara göre, baktığımız şey dikkatimizi çektiğinde, bize heyecan verdiğinde gözbebeğimiz genişliyor.

    Dolayısıyla, size bakarken sevdiğiniz kişinin göz bebeklerinde büyüme görüyorsanız, bu, sevginizin karşılıksız olmadığının alameti.

    Onun davrandığı gibi davranırız: İnsanlar aşık oldukları kişiyle benzer şekilde durmaya ve davranmaya yöneliyor. Aynı hızda yürümeye, benzer süratle yemek yemeye, onun konuştuğu gibi konuşmaya çalışmak, aşıkların fark etmeden de olsa dahil oldukları davranış biçimleri.

    Gülümseme: Psikologlar ve vücut dili uzmanları gülümsemenin evrensel etkisinin altını çiziyorlar. 'Burada, seninle olmaktan çok mutluyum!' ifadesinde bir gülüş pek çok şey anlatıyor. Ancak gerçek gülümseyişi sahtesinden ayırt etmek gerekiyor. Gülümseme, yüzde meydana gelen küçük bir değişiklikle başlıyor ve ardından tüm yüze yayılan, dışa dönük, açık, samimi bir ifadeye bürünüyorsa gerçek gülümse olarak tanımlanıyor.

    Kendi kendine dokunma: Herhangi bir kararsızlık veya tedirginlik yaşayan insanlar kollarını vücutlarının etrafına sarıyor, yani kendilerini kucaklıyorlar. Benzer şekilde, karşı taraftan bir romantik, aşka dair bir işaret alan aşık, genellikle koluna, bacağına, kulağına dokunma ihtiyacı duyar.İyi bir beden dili okuyucusu, aşık olan birinin sevdasını, gözlerin, ellerin, parmakların hareketlerine bakarak birkaç saniye içinde çözüveriyor. Eller ayaklara dolanıyor, iştah korkup kaçıyor, uykular sır olup gidiyor...

    Aşkın beden dili, sevgisinin karşılığı olup olmadığını merak eden, küçük bir söze bel bağlayan pek çokları için biçilmiş kaftan...Aşk hiç sönmeyecek bir ateş gibi insanlığın orta yerinde yanmış keyfine bakıyor. Gelip de bana takılacak var mı, dercesine ama günümüz aşkları da yalan olmuş durumda. Yine de kalanlar adına, sevebilenler adına aşk yazılmaya, yaşatılmaya devam ediyor.

    İŞİNE YARAR UMARIM!!!:D
    19 Mayıs 2008
    #15
  17. sürekli göz göze gelirseniz seni sewiyo .......
    23 Mayıs 2008
    #16
  18. bence iş göslerde biterr :D
    23 Mayıs 2008
    #17
  19. bencede gözler ele verır
    12 Ağustos 2008
    #18
  20. genelde utangaç tavırlar sergilerler..hareketleri falan diğer arkadaşlardan farklı olur vs.
    12 Ağustos 2008
    #19
  21. senı sewıorum dıyınce :D :D :D
    18 Ağustos 2008
    #20
soru sor

Birinin Size Aşık Oldugunu Nasıl Anlarsınız?